منِ رویایی

وقتی از دنیای واقعی خفقان میگیری، پناه میبری به دنیای قصه‌ها...



با احترام،
کپی، اسکرین و هر نوع ثبت و نشر، بدون اطلاع اینجانب ❌ حرام است! 🚫

طبقه بندی موضوعی

بعد از تمام اونایی که فرصت طلب و منفعت جو و نمک نشناس بودن و حتی یکبار هم در یک سال گذشته حالی ازم نپرسیدن و یکیشون که خودش اعتراف میکرد که با هرکی برای یه نفعی دوسته، یاد اونی افتادم که پارسال بعد از 2 سال برگشته بود! این بار از چه جنبه ای بهش فکر کردم؟ این که حالا که یک سال شده جوابش رو شنیده آیا هنوز به این ماجرا فکر میکنه؟! میبینی تو رو خدا؟ یارو که همزمان چند نفر رو تست میکرد، من انقدر جدیش گرفتم که فکر میکنم آیا فکر میکنه که من چه فکری میکنم!!!

آدمها رو یادمون نمیمونه، ولی خاطره ها رو چرا. همینه که ممکنه ده ها سال از یه اتفاق بگذره و بارها برای بقیه تعریفش کنی، ولی یادت نیاد آدمِ اصلیِ اون ماجرا کی بوده! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۶
بی نام و نشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی